Atitudinea la locul de munca 

print
 
Atitudinea la locul de munca

Pentru ca nu exista un cod al bunelor maniere la locul de munca in pofida faptului ca fiecare companie are un cod de etica si de bune practici, am decis ca acest articol sa fie dedicat comportamentului la locul de munca.

Modul in care ne comportam si felul in care relationam cu ceilalti ne influenteaza si ne afecteaza dezvoltarea profesionala si viitorul carierei. Sunt oameni care lucreaza bine individual si altii care lucreaza excelent intr-o echipa. Cum e mai bine?

Fiecare om este "construit" dupa o anumita schita. Unii se descurca foarte bine individual si altii o fac foarte bine in echipa. Unii gasesc idei mai bune in singuratatea biroului lor iar altii facand brainstorming. Nimeni nu ne poate spune cum sa ne concentram mai bine, individual sau in echipa, dar firmele mari, in sistem open space si care pun accent pe munca in echipa, ar putea solicita la angajare o astfel de abilitate.

Relatia cu colegii regleaza tensiunile de la locul de munca. Impartialitatea este cea mai buna atunci cand trebuie sa ne urmarim interesele personale si pe cele ale angajatorului si sa nu starnim controverse la locul de munca.

Atitudinea pozitiva face mai mult decat o atitudine individualista, negativista si colegii sau sefii va vor aprecia altfel. Toata lumea iubeste un om plin de viata, care nu se supara repede si care nu lasa problemele de serviciu sau pe cele de acasa sa ii influenteze munca. E normal sa nu putem aprecia pe toata lumea si unii dintre colegii nostri sa ne para mai antipatici sau sa fie mai greu de lucrat cu ei, insa pastrarea unei pareri de ansamblu este de cele mai multe ori solutia pentru a evita implicarea noastra sentimentala in chestiunile legate de serviciu.

De obicei, problemele din afara locului de munca ar trebui lasate la usa firmei. Nimanui nu ii este usor sa faca asta, insa este important sa nu lasam lucrurile din afara sa ne afecteze activitatea, starea de spirit sau proiectele. La fel este si de cealalata parte. La plecare, este bine sa lasam problemele de la serviciu la birou si sa incercam sa le rezolvam doar in timpul dedicat programului.

Respectarea orarului de munca si al pauzelor este un pas sigur catre randament in munca si catre relaxare. Gandindu-ne la pauza in timpul orelor de program si la problemele de lucru in timpul pauzelor, nu facem altceva decat sa nu ne bucuram nici de relaxarea din pauza, nici de desfasurarea proiectelor noastre.

Atitudinea la locul de munca este foarte importanta atunci cand intram in contact cu clientii si cu colegii nostri. Atitudinea este cea care poate semna de cele mai multe ori contracte in locul nostru si tot ea ne poate promova sau retrograda. Totul sta in atitudine!

 
Subiectul:   munca Categoria:   succes, cariera, bani Data: 2011-03-26
 
Autor:          alexandra

"Dezvoltarea personala este o arta. Este arta de a te desavarsi pe tine insuti ca propria creatie. Imi place sa scriu si sa impartasesc din gandurile mele celor care au nevoie de ele. Geniul exista pentru a fi daruit. Fac acest lucru prin ceea ce scriu, sa daruiesc o particica din mine in fiecare articol."

 
Disclaimer :

Autorii acestui site, in afara de cazurile specificate in mod expres, nu sunt medici, psihologi sau terapeuti, nu se prezinta astfel si nu se substituie persoanelor cu studii autorizate in domeniu. Ca urmare materialele de pe acest site au scop strict de informare si sunt destinate exclusiv dezvoltarii personale, si nu diagnosticului, tratarii sau vindecarii unor situatii patologice. Teoriile, ideile si aplicatiile prezentate sunt viziunea personala a autorilor si nu pot substitui in nici un fel consultatiile de specialitate. Fiecare vizitator al site-ului este responsabil pentru propriile idei, propriile decizii, propriul confort fizic, emotional, mental si spiritual. Iti recomandam sa nu aplici nimic ce ti-ar putea aduce suferinta fizica, mentala, emotionala, spirituala. Utilizeaza doar ce ti se pare a fi util pentru tine, si ignora restul.

Comenteaza articolul

Nume:
 
Email:
 
Website:
 
Comentariu:
 
Cod de validare:
 

 

Recomanda articolul :

 
Email(uri)* :
Mesaj :
*Introduceti adresele de email separate prin virgule
 
Trimite Anuleaza
 

 

Mai multe articole text»


Din aceeasi categorie

Gestionarea stresului la locul de munca
 
Gestionarea stresului la locul de munca Ca si caracteristica a secolului in care traim, dezvoltarea rapida a tehnologiei a condus catre o schimbare de concept si de structura a ceea ce numeam odata „loc de munca". Astazi, conceptul de job schimba paradigmele serviciului de altadata. Cele 8 ore de munca se transforma in program prelungit oferind posibilitatea angajatului sa devina un „biropat" de succes. Cu toate acestea, jobul prezinta si un av ...
 
De ce ar trebui sa avem obiective si cum ne pot ele schimba viata?
 
De ce ar trebui sa avem obiective si cum ne pot ele schimba viata? Obiectivele inseamna motivatie. Atunci cand avem motivatie sa facem ceva, ne dam toata silinta si ne unim toate fortele pentru ca acel lucru sa iasa bine. Obiectivele nu sunt decat o ierarhizare a motivatiilor. Tabloul general al obiectivelor noastre ar trebui sa constituie piramida in varful careia ne dorim sa ajungem. ...
 
E V E N I M E N T E - unde mergi
 
M A G A Z I N - produse pentru o viata mai frumoasa
 
Login
 
 
Ultima carte

Pescarusul Jonathan Livingston - Richard Bach [carte]

 
Pescarusul Jonathan Livingston - Richard Bach [carte] In `Pescarusul Jonathan Livingston` vo ...
 
 
 
Ultimul articol text

7 obiceiuri ale increderii in sine

 
7 obiceiuri ale increderii in sine Inainte de a deprinde noi obiceiuri trebuie sa renunti la vechile obiceiuri. Exista 7 obiceiuri esentiale pe care trebuie sa le stapanesti. Dupa ce faci toate aceste lucruri, nu te vei mai gandi la obtinerea unei increderi in si ...
 
 
 
Reclama 6
 
 
 
Reclama 7
 
 
 
Ultimul articol video

Introducere in reflexologie [video]

 
Reflexologia este o practica veche de  ...
 
 
 
R A D I O -muzica pentru suflet
 
Reclama 8
 
 
 
 
 
Ultimul articol text

7 obiceiuri ale increderii in sine

 
7 obiceiuri ale increderii in sine Inainte de a deprinde noi obiceiuri trebuie sa renunti la vechile obiceiuri. Exista 7 obiceiuri esentiale pe care trebuie sa le stapanesti. Dupa ce faci toate aceste lucruri, nu te vei mai gandi la obtinerea unei increderi in sine puternice, ci aceasta devine o parte ta ca persoana. Atunci cand se intampla acest lucru, te vei simti in mod natural puternic, vei face din ce in ce mai putine alegeri gresite si actiunile tale te vor duce spre realizari tot mai mari. ...
 
 
Ultimul articol video

Introducere in reflexologie [video]

 
Reflexologia este o practica veche de vindecare si metoda alternativa si moderna de ingrijire a sanatatii. Desi aceasta practica a fost recunoscuta la nivel global ca o forma viabila de vindecare de mai multi ani, numai recent reflexologia a devenit cunoscuta si acceptata in mai multe tari. ...
 
 
Ultimul articol carte

Pescarusul Jonathan Livingston - Richard Bach [carte]

 
Pescarusul Jonathan Livingston - Richard Bach [carte] In `Pescarusul Jonathan Livingston` vom intalni o pasare care vrea sa se uite dincolo de viata normala, care pentru o pasare inseamna a manca, a dormi si a se reproduce. Aceasta pasare vrea sa zboare cat mai sus si mai rapid si sa faca cele mai indraznete miscari. Richard Bach stia, evident, o multime de lucruri despre aviatie si fascinatia acestuia este evidenta in carte. El reuseste sa impleteasca intr-un mod extrem de armonios domeniul aviatiei, aerodinamica, spiritualitatea si intrebarile de genul "de ce suntem aici" intr-o tesatura diafana si vesnic actuala ...
 
 
 
close

Te rugam sa te loghezi pentru a putea folosi aceasta optiune

 
User:
 
Parola:
 
 
Am uitat parola >>>